Диференціація навчання різних учнів
У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому нам роль учителя, коли розробляли оцінювання для вашого прикладу учнівської роботи.
У цій вправі ми працювали в парах або малих групах, розповідали один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі від колег, допомагали удосконалювати приклад та стратегію оцінювання.
Завдання модуля
- Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- Проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- Створити інструменти для підсумкового оцінювання;
- Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- Внести зміни в План вивчення теми;
- Критично оцінити, чого навчилися;
- Планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Ключове запитання тренінгу
•Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Немає коментарів:
Дописати коментар