Дуже важливо не перестати задавати питання. Цікавість не випадково дана людині
- Попрацювали з електронними документами.
- Створили списки використаних джерел
- Організували роботу в малих групах, де обговорили оцінювання навчальних потреб учнів.
- Проведели педраду, на якій обговоримо, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
- Розглянули питання:
- Використання Інтернету для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті
- Навчання учнів та використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій
- Використання Інтернету для проведення досліджень
- Оцінювання Інтернет-ресурсів
СПІЛКУВАННЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ІНТЕРНЕТІ
В цьому модулі ми навчилися
- Додавати посилання і зображення у вікі-середовищі
- Спілкування зі світом через Інтернет
- Створювати мережевий опитувальник
- Навчалися співробітництву, що базується на сервісах Веб 2.0
- Попрацювали з планом вивчення теми
- Провели педраду, де обговорили питання Безпечного та відповідального використання Інтернету
СТВОРЕННЯ ПРИКЛАДІВ УЧНІВСЬКИХ РОБІТ
Наш сьогоднішній модуль один із самих цікавих, адже ми маємо поставити себе на місце учнів та з погляду дітей створити учнівську роботу, зокрема, створимо учнівський блог
- Обговорили в малих групах: використання Інтернету при створенні проекту
- Переглянули приклади учнівських робіт
- Проведемо педраду на тему: "Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання"
- Спланували приклад учнівської роботи
- Створили приклад учнівської роботи(блог)
- Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни
Немає коментарів:
Дописати коментар