вівторок, 4 червня 2013 р.

модуль 5-7


 Дуже важливо не перестати задавати питання.                               Цікавість не випадково дана людині

  1.  Попрацювали з електронними документами. 
  2. Створили списки використаних джерел
  3.  Організували роботу в  малих групах, де обговорили  оцінювання навчальних потреб учнів.
  4. Проведели педраду, на якій обговоримо, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
  5. Розглянули питання: 
    •   Використання Інтернету для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті 
    •  Навчання учнів та використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій 
    •  Використання Інтернету для проведення досліджень 
    •  Оцінювання Інтернет-ресурсів





СПІЛКУВАННЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ІНТЕРНЕТІ

 В цьому модулі ми  навчилися

  • Додавати посилання і зображення у вікі-середовищі
  •  Спілкування зі світом через Інтернет
  •  Створювати мережевий опитувальник
  • Навчалися  співробітництву, що базується на сервісах Веб 2.0
  • Попрацювали з планом вивчення теми
  • Провели педраду, де обговорили питання  Безпечного та відповідального використання Інтернету





 СТВОРЕННЯ ПРИКЛАДІВ УЧНІВСЬКИХ РОБІТ

 

Наш сьогоднішній модуль один із самих цікавих, адже ми маємо поставити себе  на місце учнів та з погляду дітей створити учнівську роботу, зокрема, створимо учнівський блог




  • Обговорили  в малих групах: використання Інтернету при створенні проекту
  •  Переглянули приклади учнівських робіт
  • Проведемо педраду на тему:  "Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання"
  •  Спланували приклад учнівської роботи
  •  Створили приклад учнівської роботи(блог)
  •  Переглянули  План вивчення теми та внесли до нього зміни







Немає коментарів:

Дописати коментар